NAMPANG DI PEMATANG SAWAH

NAMPANG DI PEMATANG SAWAH
ECTION DULU YACH...!!!

Jumat, 24 Desember 2010

OH MY BELOVED

"OH MY BELOVED"

Oh beloved, when I meet you. I'll tell you.
How dearly I love you, my beloved.
How will I survive those nights and those days.
How will I survive the loneliness without you.
A painful solitude me.

The days and nights I think of you, my beloved.
In my eyes I will hold you.
In my heart, I will hide you.
Someday I'll tell you, what I'm going through.
I'll tear out my heart for you to see, my beloved.

Oh yang tercinta, ketika aku bertemu kamu. Aku akan memberitahumu.
Bagaimana mahalnya aku mencintaimu, kekasihku.
Bagaimana ku bertahan hidup setiap dan setiap hari.
Bagaimana ku bertahan hidup kesepian mu.
Sebuah kesendirian menyakitkanku.

Setiap hari dan setiap malam ku teringat padamu, kekasihku.
Di mataku, kamu akan terus ada.
Dalam hatiku, ku akan menyembunyikanmu.
Suatu hari nanti aku akan memberitahumu, apa yang ku alami.
Aku akan merobek hatiku buatmu untuk kamu lihat, kekasihku.

Tidak ada komentar: